از او آغاز کن
مهربان خدای
مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟!!!
درباره وبلاگ


كاشكي اين سؤال رو هميشه ، هر روز و هر لحظه يكي از من بكنه از من از پاي من از دست من از چشم من از گوش من از فكر و تخيل من از زبان من از قلب من ! .... كجا داري مي ري ؟؟؟؟!!!!!

پيوندها
آنتی فراماسون
من و دوستم خدا
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهربان خدای و آدرس ghazal66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 19514
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
پری دریایی

آرشيو وبلاگ
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 21:10 :: نويسنده : پری دریایی

 وقتی که تنهای تنها می شوی ،

وقتی که دوستانت ، آنها که نیازمند یاریشان هستی درست در حساس ترین

رهایت می کنند وقتی که در دست همانان که پشتوانه و نقطه

پشتگرمی محسوبشان می کردی ، خنجری می بینی ؛

وقتی زیر سنگی که به استواری اش سوگند می خوردی و تکیه گاهش می شمردی ،

ماری خفته می بینی که در تکان حادثه از خواب جهیده است ؛

وقتی که امواج امتحان ، خاشاک دوستی های سطحی را می رباید و لجن متعفن

خودخواهی و منفعت طلبی را عریان می سازد

وقتی که هیچ تکیه گاهی برایت نمی ماند و هیچ دستی خالصانه به دوستی

گشاده نمی گردد یک ملجا و امید و پناهگاه می ماند

که هیچ حادثه ای نمی تواند او را از تو بگیرد

او حتی در مقابل بدی های تو خوبی می آورد و روی زشتی های تو

پرده ی اغماض می افکند اگر بدانی که محبت و اشتیاق او به تو چقدر است

بند بند تنت از هم می گسلد حتماً دانسته ای او کیست

پس چرا در انتها به او برسی ، از او آغاز کن

 



نظرات شما عزیزان:

وب سایت تومیهن دات کام
ساعت21:47---17 خرداد 1390
تبلیغـــــــــــات رایـــــــــــگان برای شما = افزایش بازدید کننده برای شما
سایت تـــــــــــو میـــــــــهــــــــن این افتخار را دارد که آگهی ها و تبلیغات شما را به صورت رایگان و به تعداد نامحدود (در صورت تکراری نبودن ) در سایت خود قرار دهد
www.2mihan.com
www.2mihan.ir
دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینـــــــــــــک با ما بودید به صفحه تبادل لینک زیر مراجعه کنید
www.link.2mihan.com
باتبادل لینک با ما لینک شما در 2 سایت به صورت خودکار و رایـــــــــــــــــــــــگان قرار میگیرد. آدرس دو سایت :
www.link.2mihan.com
http://www.2mihan.com/index.php?DPT=IP19
با تشکر از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: